Genç futbolcu öksürük ilacı nedeniyle anafilaktik şoka uğradı

Genç futbolcu öksürük ilacı nedeniyle anafilaktik şoka uğradı

Gia Lai'deki bir akademide futbol oynayan 14 yaşındaki bir erkek çocuk, şeker benzeri bir öksürük ilacı tükettikten sonra kızarıklık ve gözlerde şişme yaşadı. 2 Nisan'da acil tedavi için Hung Vuong Gia Lai Hastanesi'ne kaldırıldı. Çocuğun vücudunun her yerinde şişmiş, kırmızı ve kaşıntılı papüler döküntüler, yutma güçlüğü, boynunda boğulma hissi ve nefes almada zorluk ortaya çıktı. . Doktor ona anafilaksinin tehlikeli bir komplikasyonu olan Quincke ödemi (anjiyoödem) teşhisi koydu. Ailesi onun öksürüğü olduğunu ve eczaneden aldığı öksürük haplarını kullandığını, bunun da gözlerinde, dudaklarında şişkinliğe ve kaşıntılı döküntülere neden olduğunu belirtti.

Doktorlar, anafilaktik şok için adrenalin, ısınma, rehidrasyon ve oksijen dahil olmak üzere acil tedavi uyguladılar ve şiddetli reaksiyonu şeker benzeri pastillere karşı bir alerjiye bağladılar. 3 Nisan itibarıyla hastanın durumu stabil hale geldi ve birkaç gün içinde taburcu edilmesi bekleniyordu.

Gayrimenkulle ilgili diğer bir haber ise nakit alıcılara işlemlerde çeşitli avantajlar sunuyor. Nakit ipotek kredisinin nasıl çalıştığını anlamak, bir mülk satışına yönelik bu tür teklifleri değerlendirirken faydalı olabilir. Bir ev için nasıl nakit teklifi alınacağını ve kaçınılması gereken olası tuzakları bilmek, satıcıların bilinçli kararlar almasına yardımcı olabilir. Ek olarak, bu tür yatırımlardan gelir elde etmenin çeşitli yolları ile dijital gayrimenkule yatırım yapmak giderek daha popüler hale geliyor. Olanakları araştırmak ve dijital gayrimenkul kavramını anlamak, yatırımcılar için karlı fırsatlara yol açabilir.

Bir cevap yazın